Aruncă o privire prin biroul tău:
- într-un colț probabil se află o imprimantă greu încercată care aproape mereu nu mai are cerneală și scoate sunete ciudate de fiecare dată când este aprinsă;
- un scaner de birou e uitat pe un raft nefolosit de la ultima încercare de digitalizare a arhivei de documente;
- încă o imprimantă ceva mai nouă stă la loc de cinste în birou dar e rar folosită tocmai pentru a nu rămâne fără toner;
Până la urmă cam orice birou are o serie de task-uri mici de imprimare, scanare, fax și copiere ce trebuie îndeplinite doar ocazional și care nu motivează existența a mai multor echipamente.
Dar, fiind secolul 21, poate a venit momentul să îți iei un adio sumar de la toate bibelourile tehnice din birou și să alegi soluția inteligentă all in one: multifuncționalele pentru birou se ocupă de toate cele patru tipuri de activitate – totul într-o formă compactă și fiabilă.
Orice schimbare poate fi dificilă mai ales într-un mediu business dinamic dar dacă știi care sunt avantajele unei multifuncționale pentru birou, poate vei lua în considerare un mic update la mediul tău de lucru.
Un cuvânt-cheie: cost efficient
Este foarte simplu: în loc de trei echipamente diferite, te poți bucura de toate funcțiile importante într-un singur echipament. Nu mai trebuie să investești într-un scaner, o imprimantă și un aparat de fax.
Pe lângă investiția inițială mai redusă, pe termen scurt și lung te vei bucura de costuri mai mici de mentenanță și de de o factură la curent mai mică (economie și un birou eco-friendly!) – un singur echipament în loc de trei!
Mai mult spațiu
După cum îi spune și numele, o multifuncțională pentru birou îndeplinește mai multe. Pentru biroul tău asta înseamnă mai mult spațiu!
Formele compacte ale multifuncționalelor de ultimă generație permit integrarea lor perfectă în orice mediu office și eliberează spațiu prețios unde înainte nu erau decât echipamente prăfuite și rar folosite.
În loc de trei spații special alocate diverselor echipamente de birou, poți reorganiza spațiul în așa fel încât toți membrii echipei tale să aibă acces rapid la multifuncționala voastră.
Pur și simplu mai ușor!
Nu ai tot timpul nevoie de funcțiile de copiere/scanare sau trimitere prin fax așa că de ce ai investi în echipamente ce vor fi folosite doar ocazional?
Multifuncționalele de birou înglobează totul într-un design modern și sunt adaptate nevoilor tale de business în continua evoluție.
Pe lângă utilitatea all-in-one, multifuncționalele oferă și conectivitate intuitivă: nu mai este neapărată nevoie să te conectezi printr-un cablu. Modelele noi au opțiuni de conexiune prin wi-fi facilitând astfel organizarea unui birou fără cabluri. Poți plasa multifuncționala într-o cameră separată, iar toți membrii echipei tale vor avea acces instant și constant la toate funcțiile ei.
Cum fac rost de o multifuncțională?
Ai două variante la dispoziție: fie achiziționezi una, fie apelezi la noi și te bucuri de multifuncționala de care ai nevoie la un cost avantajos datorită abonamentelor 2M Digital orientate spre mediul office.
Avem peste 40 de multifuncționale de ultimă generație de la producătorii de top Xerox și HP, lideri pe piața echipamentelor destinate business-urilor, iar echipa noastră te va ajuta să faci cea mai bună alegere în funcție de nevoile echipei tale!
Contactează-ne acum și fă următorul pas în evoluția companiei tale!