Un sistem creat de o companie cu capital 100% românesc, Documenta folosește tehnologie Oracle și Java pentru a-ți oferi cea mai bună soluție online de administrare a documentelor.

DOCUMENTA

DOCUMENTA
Un sistem creat de o companie cu capital 100% românesc, Documenta folosește tehnologie Oracle și Java pentru a-ți oferi cea mai bună soluție online de administrare a documentelor.
86%
elimini nevoia pentru camere speciale dedicate documentelor
56%
creșterea eficienței
88%
îmbunătățirea conformării cu norme interne și internaționale
47%
creșterea numărului de documente emise la timp și în formatul corect
60%
reducerea costurilor de printare și arhivate
Profită acum de expertiza echipei 2M Digital și alege să îți duci afacerea la următorul nivel: te ajutăm să implementezi soluția Documenta, îți oferim sesiuni de training pentru a familiariza personalul tău cu sistemul și beneficiezi de suport dedicat ori de câte ori ai nevoie!
FUNCȚIONALITĂȚI DOCUMENTA
INDEXARE: aplicația indexează și organizează datele conform atributelor predefinite și facilitează accesarea documentelor relevante în funcție de acestea, fără a fi nevoie să verifice și conținutul.
ARHIVARE: prin capturare, clasificare, extragere, validare și livrare, Documenta îți permite recuperarea rapidă a documentelor, eliminând timpul pierdut cu căutări în diverse moduri de arhivare.
CĂUTARE AVANSATĂ: poți căuta după numele fișierului, client, tipul documentului sau atribute – acces instant la informația de care ai nevoie atunci când ai nevoie de ea.
REGISTRU ELECTRONIC: modulul de e-registru permite numere unice de identificare, coduri de bare și registre personalizate ce permit monitorizarea parcursului fiecărui document.
ALERTE ȘI NOTIFICĂRI: poți seta notificări automate care îi vizează pe cei responsabili cu fiecare etapă a unei proceduri.
SECURITATE: Documenta permite drepturi de acces diferite în funcție de tipul documentului sau de utilizator. Astfel poți limita accesul la fișiere sau registre în funcție de atribuțiile echipei tale.
Contactează-ne acum și cere o ofertă pentru afacerea ta!
86%
elimini nevoia pentru camere speciale dedicate documentelor
56%
creșterea eficienței
88%
îmbunătățirea conformării cu norme interne și internaționale
47%
creșterea numărului de documente emise la timp și în formatul corect
60%
reducerea costurilor de printare și arhivate
Profită acum de expertiza echipei 2M Digital și alege să îți duci afacerea la următorul nivel: te ajutăm să implementezi soluția Documenta, îți oferim sesiuni de training pentru a familiariza personalul tău cu sistemul și beneficiezi de suport dedicat ori de câte ori ai nevoie!
FUNCȚIONALITĂȚI DOCUMENTA
INDEXARE: aplicația indexează și organizează datele conform atributelor predefinite și facilitează accesarea documentelor relevante în funcție de acestea, fără a fi nevoie să verifice și conținutul.
ARHIVARE: prin capturare, clasificare, extragere, validare și livrare, Documenta îți permite recuperarea rapidă a documentelor, eliminând timpul pierdut cu căutări în diverse moduri de arhivare.
CĂUTARE AVANSATĂ: poți căuta după numele fișierului, client, tipul documentului sau atribute – acces instant la informația de care ai nevoie atunci când ai nevoie de ea.
REGISTRU ELECTRONIC: modulul de e-registru permite numere unice de identificare, coduri de bare și registre personalizate ce permit monitorizarea parcursului fiecărui document.
ALERTE ȘI NOTIFICĂRI: poți seta notificări automate care îi vizează pe cei responsabili cu fiecare etapă a unei proceduri.
SECURITATE: Documenta permite drepturi de acces diferite în funcție de tipul documentului sau de utilizator. Astfel poți limita accesul la fișiere sau registre în funcție de atribuțiile echipei tale.
Contactează-ne acum și cere o ofertă pentru afacerea ta!