O imprimantă multifuncțională este alegerea inteligentă pentru antreprenorul de astăzi: ea te poate ajuta să reduci costurile și să îmbunătățești eficiența datorită funcțiilor integrate de imprimare, copiere, scanare și trimitere prin fax.

La prima vedere toate multifuncționalele par a fi identice însă o alegere incorectă îți poate afecta productivitatea și poate duce la apariția unor situații de-a dreptul frustrante pentru toți membrii echipei tale.

De aceea, este foarte important să iei în calcul câțiva factori decisivi:

 

1. Care este volumul de muncă?

În afară de imprimare și copiere, care sunt cerințele afacerii tale legate de administrarea documentelor, reducerea consumului de hârtie și simplificarea proceselor?

  • care este volumul zilnic de imprimare, copiere, scanare, email și fax?
  • câți utilizatori vor folosi echipamentul?
  • care este volumul lunar de output?
  • ai nevoie de imprimare color sau monocromă?
  • ai nevoie de soluții pentru digitalizare și stocare?

2. Raportul cost-valoare

Evită să iei în calcul doar costul echipamentului. Deși poți fi atras de costul mai mic al unei imprimante inkjet versus celui asociat cu o imprimantă laser, pe termen lung aceasta poate fi mai costisitoare (costul cernelii și mentenanța mai pretențioasă).

Ia în considerare direcția în care se îndreaptă afacerea ta și analizează cum se pot amortiza costurile pentru o multifuncțională atunci când vine vorba de eficientizare și utilizarea inteligentă a resurselor.

 

3. Cât de ușoară va fi integrarea?

Multifuncționala pe care ai ales-o este complicat de instalat? Odată livrată, aceasta ar trebui să fie însoțită de un ghid simplu de urmat pentru instalare rapidă și care să acopere upgrade-uri viitoare și orice tip de problemă ce poate apărea în timpul instalării.

 

4. Cât de ușor va fi de folosit?

Evită timpii morți și ”ambuteiajele” colegiale: multifuncționala ta trebuie să fie ușor de folosit, cu o interfață intuitivă și training minim. Scopul ei este să te ajute să lucrezi mai repede și mai bine – nu să petreci ore în ședințe legate de ”cum imprim un document”, ”unde a fost stocat raportul meu” șamd.

 

5. Care este nivelul de securitate oferit?

În primul rând: multifuncționala oferă acces selectiv la mai multe locații de stocare sau la anumite procese? Și dacă da, pe viitor acestea pot fi modificate pentru a se adapta noilor cerințe ale companiei tale în creștere?

 

De ce să alegi Xerox VersaLink pentru echipa ta

Xerox este compania care a inventat imprimarea pentru mediul office acum peste 75 de ani). Multifuncționalele pentru birou Xerox sunt premiate la nivel internațional și oferă funcționalități intuitive și necesare într-un birou modern.

  • Îți poți imagina un birou în care pentru a printa urgent un document trebuie să îți muți calculatorul în altă cameră pentru a te conecta la imprimantă printr-un cablu?
  • De câte ori nu ai primit un document important pe smartphone și pur și simplu nu aveai timp pentru a porni calculatorul și imprima rapid ce îți trebuie?

De ce gama Xerox VersaLink este soluția de care ai nevoie

Xerox VersaLink îți oferă soluții incredibil de simple și eficiente pentru cele mai banale dar time consuming probleme cu care te poți confrunta în procesul de imprimare.

Experiența considerabilă și orientarea spre inovație a companiei-mamă au făcut din gama VersaLink cea mai bună alegere pentru mediul office.

Securitate excelentă, instalare rapidă (fără suport necesar din partea departamentului IT), culori vibrante, viteze mari, calitate ridicată și imprimare sustenabilă înseamnă o reducere a costurilor pentru tine și îți asigură un flux de lucru eficient și neîntrerupt.

Avantaje Xerox VersaLink:

  • ideale pentru birouri
  • funcționalități inovatoare la prețuri avantajoase
  • libertatea de a-ți face treaba oriunde și oricând
  • multifuncționale cu imprimare color și monocromă
  • interfață touchscreen ușor de folosit
  • digitalizarea documentelor prin funcția de scanare și preview prin interfața touchscreen
  • instalare simplă: ”plug-n-play” – bagi în priză și ești gata!
  • conectivitate wi-fi și acces la Dropbox™, Google Drive™, Microsoft OneDrive®

Dacă știi că a venit momentul ca biroul tău să se bucure de un membru nou și de procese mai eficiente și simple de imprimare, scanare și trimitere a informației/documentelor, te invităm să descoperi gama VersaLink pe site-ul 2M Digital sau să ne contactezi direct pentru a afla care este cea mai bună opțiune pentru afacerea ta!