Biroul tău nu are nevoie de un echipament special pentru fiecare lucru: imprimantă pentru imprimare, scaner pentru scanare și fax pentru, evident, trimiterea prin fax.

În epoca modernă toate aceste funcții și multe altele sunt îndeplinite de un singur echipament, iar Xerox a stabilit standardul în productivitate, eficiență și conectivitate permanentă.

Echipamentele Xerox pentru birouri oferă o experiență intuitivă pentru utilizator, conectivitate mobile și cloud, securitate completă și instalare rapidă. Mai mult decât un aparat, Xerox îți oferă un nou membru pentru echipa ta!

Xerox VersaLink: ideală pentru afaceri mai mici, fără suport IT permanent. Experiență intuitivă pentru utilizator, acces la aplicații și conectivitate ce eficientizează procesele și îți ușurează munca.

Xerox AltaLink: destinată birourilor cu mai mulți angajați. Oferă funcționalități ce cresc output-ul și reduc timpul petrecut pe anumite procese.

 

Experiență intuitivă pentru utilizator

Indiferent de modelul Xerox pe care îl alegi, poți fi sigur că te vei bucura de o experiență ce poate fi ușor sincronizată cu toată flota ta de echipamente (atunci când afacerea ta va avea nevoie de mai mult).

Interfața touchscreen este pentru prima oară integrată în echipamentul de imprimare și te ajută să faci mai multe lucruri mai repede. Cu doar câteva gesturi simple poți descărca aplicații direct din Xerox App Gallery și poți personaliza interfața cu cele mai utilizate apps.

 

Conexiune instant cloud și mobile

De mult procesele de lucru nu se mai bazează pe prezența fizică a colegilor de birou. Tehnologia modernă permite implicare remote fără dificultăți și neceistă un mediu care să permită tuturor să se conecteze comod și sigur la echipamentele ce îi ajută să își ducă sarcinile la bun sfârșit.

Toate multifuncționalele Xerox cu tehnologie ConnectKey oferă conexiune instantă la Google Drive™, Microsoft® OneDrive® și Dropbox™ plus opțiuni suplimentare prin aplicațiile Xerox – asta pe lângă conexiunea prin wi-fi ce permite tuturor colegilor tăi acces instant la procesele de care au nevoie.

 

Securitate constantă

Securitatea echipamentelor Xerox se bazează pe trei ”fronturi”:

  1. prevenirea accesului neautorizat: atacuri malware, acces neautorizat sau transmiterea neautorizată a datelor.
  2. detectarea device-urilor neautorizate: verificarea automată a firmware-ului detectează orice device sau conexiune neautorizată și previne rularea acesteia.
  3. protecția datelor: anumite documente nu sunt disponibile decât atunci când un utilizator specific le accesează; implică criptarea celor mai importante informații și ștergere definitivă prin algoritmi aprobați de Departamentul Apărării din SUA.
  4. parteneriate cu părți terțe: parteneriatele și certificările obținute împreună cu McAfee, Cisco și Common Criteria și FIPS 140-2 susțin Xerox ca lider pe piața multifuncționalelor

Aplicații ce fac totul mai ușor

Câte aplicații ce îți fac viața mai ușoară ai pe telefon? De ce nu s-ar extinde această lejeritatea și în modul tău de lucru?

Tehnologia ConnectKey oferă aplicații ce simplifică procesele de imprimare, scanare și copiere și care se conectează instant la Dropbox sau Office 365.

Nu numai atât: multifuncționalele Xerox permit personalizarea anumitor aplicații pentru automatizări ce îți ușurează munca și oferă mai multă eficiență cu mai puțin efort.

O experiență comodă și intuitivă pentru utilizator, conectivitate mobile și cloud, automatizări simple, securitate, acces limitat în funcție de utilizator și aplicații pentru mai multă funcționalitate și productivitate – acestea sunt calitățile ce fac din echipamentele multifuncționale Xerox alegerea perfectă pentru afaceri de succes.

Explorează în voie oferta 2M Digital pentru echipamente Xerox pentru mediul office și contactează-ne atunci când ai nevoie de un sfat expert în descoperirea celui mai nou membru al echipei tale!