Pentru afacerile cu un output mare de imprimare și documente, achiziția echipamentelor de producție este necesară și justifică investiții substanțiale. Dacă ești o editură sau un copy center, atunci ai nevoie de adevărații ”mastodonți” ai imprimării/copierii/scanării.
Ce te faci, însă, dacă afacerea ta alternează între perioade de imprimare intensă și timpi în care imprimantele rămân cuminți la locul lor? Mai are sens să îți blochezi resursele financiare în echipamente care nu vor avea niciodată un ROI satisfăcător? Răspunsul este evident: nu, mai ales dacă începi să iei în calcul costurile pe service, consumabile, reparații, etc.
La o aritmetică simplă: o imprimantă poate începe cu un preț de minim 100 de dolari și poate ajunge la câteva mii de dolari. Ce te faci dacă ai nevoie de mai multe imprimante pentru biroul tău? Ești pregătit pentru un buget separat?
Astfel pentru majoritatea mediilor office cea mai bună soluție este închirierea imprimantelor: astfel te bucuri de toate avantajele echipamentelor de ultimă generație fără investiții majore.
Beneficiile închirierii imprimantelor
Eviți demodarea și uzura: dacă investești o sumă considerabilă într-o imprimantă, există șansa ca aceasta să nu mai fie de ultimul răcnet foarte repede. Închiriind o imprimantă sau mai multe, te poți bucura de cele mai noi echipamente, iar când apar modele noi, poți profita de ofertele partenerului tău fără investiții majore inopinate.
Uzura implică costuri de înlocuire: nu poți folosi o imprimantă fără ca aceasta să dea semne de ”oboseală”. Odată ajunsă în acest punct, înseamnă că trebuie să o înlocuiești – un factor de stres pentru afacerile care funcționează pe baza unui buget fix și foarte bine împărțit.
Costuri reduse: închirierea echipamentelor nu îți permite doar să investești mai puțin în primă instanță, ea îți permite să redirecționezi acele costuri spre alte arii ale afacerii tale. Un credit făcut pentru echipamente de imprimare poate fi folosit pentru alte beneficii aduse angajaților tăi.
Mai puțin deranj: dacă închiriezi o imprimantă nu va trebui să te gândești ce vei face cu ea – vânzare sau unde vei putea scăpa de ea într-un mod eco-friendly. Ți-ai terminat treaba? Partenerul te va ajuta cu ridicare echipamentului. De asemenea, închirierea de imprimante include de obicei și abonamente de mentenanță foarte avantajoase care oferă suport în cazul defecțiunilor neașteptate sau reviziilor regulate.
Ce factori trebuie să iei în calcul atunci când închiriezi o imprimantă?
- În primul rând tipul acesteia: ai nevoie doar de o imprimantă sau o multifuncțională care să incorporeze și funcții de scanare, fax, email, etc.?
- Hârtie: care sunt dimensiunile de care ai nevoie – A4 este suficient sau vei avea nevoie și de A3/A5? Care este capacitatea optimă și vei implementa și funcția de imprimare față-verso?
- Cum te vei conecta: imprimantele moderne oferă multiple opțiuni de conectivitate. Pentru un workflow eficient poți opta pentru wi-fi, air print, cloud print, USB sau prin tradiționalele cabluri ethernet (dacă imprimantă nu va fi accesată decât de un număr restrâns de terminale).
- Funcționalități: viteză de imprimare, display, volum lunar de imprimare, monocrom/color, scanare, fax, email, feeder automat.
Cum alegi partenerul de la care vei închiria imprimantele?
- Gama de imprimante: ideal este ca partenerul tău să îți pună la dispoziție o flotă variată de echipamente de la producători de renume și adaptate nevoilor tale de business.
- Suport: contractul de închiriere trebuie să includă și service și mentenanță. Astfel tu te vei bucura de soluții rapide atunci când au loc defecțiuni sau chiar de înlocuirea echipamentului în caz de forță majoră.
- Instalare și training: în loc să stai să descifrezi singur un manual de utilizator sau să deranjezi non-stop departamentul de IT, ai acces la instalare rapidă și la sesiuni de training pentru ca toată echipa să știe să folosească toate funcționalitățile noii adiții.
- Durata contractului și prețul: componenta mercantilă nu trebuie ignorată. Trebuie să vezi exact cât bang for your buck primești. De asemenea, trebuie să fii atent la flexibilitate și la condițiile de reziliere.
De aceea, înainte să încheiem o colaborare, vom analiza atent afacerea ta, vom lua în calcul toți factorii listați mai sus și vom veni cu o ofertă care să îți ofere toate beneficiile imprimantelor ”ultimul răcnet” fără a atenta prea mult la bugetul tău.
Contactează-ne acum și descoperă soluția perfectă pentru business-ul tău!